bastkala

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زنجان-وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: خرید دستگاه بسته‌بندی خوب صنایع‌دستی می‌تواند باعث موفقیت محصول در بازارهای داخلی و بین‌المللی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سیدعزت‌الله ضرغامی پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در بازدید از ۳۰ نوع بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی استان زنجان مانند ملیله‌کاری، چاروق دوزی، گیوه‌بافی، انواع چاقو و ... در بنای تاریخی رختشوی‌خانه بیان کرد: نوآوری در بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی بسیار مناسب و جذاب است. کاربردی کردن آن متناسب با نیاز جامعه از راهکارهای جلب توجه مردم به این صنعت است.

وی افزود: رفع دغدغه هنرمندان در تأمین بازار فروش، زمینه‌ساز نوآوری در تولید صنایع‌دستی است.

ضرغامی با بیان اینکه بسته‌بندی نخستین مرحله برخورد مشتریان با محصول صنایع‌دستی است، افزود: طراحی، رنگ و تناسب دستگاه بسته‌بندی با محصولات، عناصری در راستای ارتقای کیفی محصول هستند.

زیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: نقش بسته‌بندی در بازاریابی محصولات صنایع‌دستی، نقشی پررنگ و تعیین‌کننده است که حتی می‌تواند باعث شکست و یا موفقیت محصول در بازار داخلی و یا بازار بین‌المللی شود.

  • sanatii karan
  • ۰
  • ۰

گروه استان‌ها - مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: با نمونه برداری دقیق و انجام آزمایشات ملکولی و بررسی‌های ارگانولپتیکی بر گوشت چرخ‌کرده بسته بندی مشخص شد فیلم وجود پنبه در گوشت غیر واقعی است.

سید علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در استان تهران، با اشاره به انتشار فیلم منتشرشده گوشت چرخکرد خرید دستگاه بسته بندی حاوی پنبه در فضای مجازی اظهار داشت: پیرو انتشار فیلمی در فضای مجازی و ادعای وجود رشته‌های پنبه در گوشت چرخکرده اداره کل دامپزشکی استان تهران در ابتدا اقدام به جمع آوری محصولات تولیدی از فروشگاه های کل استان تهران نمود.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق مصرف کننده نمونه برداری دقیق و انجام آزمایشات ملکولی و بررسی‌های ارگانولپتیکی بر روی محصول موجود در بازار صورت گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در ادامه گفت: پس از انجام آزمایشات دقیق مشخص گردید که ادعای ناشر فیلم غیر واقعی وغیر کارشناسی بوده است.

بابایی در پایان با تکذیب موارد فوق خاطرنشان کرد: موضوع با مستندات آزمایشگاهی و دفاعیات فنی مربوطه و نیز گزارش مسئول فنی بهداشتی بر روند تولید و دستگاه بسته بندی و ارسال گوشت چرخ‌کرده به فروشگاه‌های عرضه شده با طرح شکایت از ناشر فیلم به دلیل تشویش اذهان عمومی به مراجع ذیصلاح قضایی ارسال شده است.

  • sanatii karan
  • ۰
  • ۰

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، خبر از برگزاری نمایشگاه‌های برق و الکترونیک و کارخانه‌های نوآوری در زنجان، داد و گفت: برگزاری نمایشگاه منجر به افزایش فعالیت فرودگاه زنجان می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید رضا قندیلی گفت: از ابتدای امسال نمایشگاه‌های برگزار شده در مجموعه بین‌المللی کاسپین زنجان تخصصی بوده و  خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی در کنار برگزاری این نمایشگاه‌ها حذف شده است.

 مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، با بیان اینکه تاکنون نمایشگاه‌های خودرو، لوازم خانگی و مبلمان در این مکان برگزار شده است، افزود: قرار دادن غرفه‌های مواد غذایی در کنار نمایشگاه‌های تخصصی اثر تخریبی دارد که تلاش شده است تا جلوی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در زنجان گرفته شود.

وی، از برگزاری نمایشگاه خودرو و پژوهش در زنجان خبرداد و گفت: هر کدام از این نمایشگاه‌ها به صورت تخصصی و با ورودی و خروجی مجزا برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کافی شاپ مدرن در محل نمایشگاه کاسپین زنجان خبرداد و گفت: این کافی شاپ باید در شان و تشریفات میهمانان خارجی در این محل راه‌اندازی شود.

قندیلی با اشاره به ارائه خدمات موسسه روزبه به شرکت کنندگان در محل این نمایشگاه، بیان داشت: مواد غذایی مورد نیاز غرفه‌داران به صورت بسته بندی ارائه می‌شود و از فروش شیرینی، پاستیل و زیتون همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی جلوگیری می‌شود.

وی گفت: یک هئیت تجاری به استان‌های اربیل و سلمانیه عراق اعزام می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان هر شرکت و هئیت تجاری که اعلام آمادگی کند از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی دستگاه بسته بندی مواد غذاییshuntian استان یارانه حمایتی 20 میلیون تومانی دریافت می‌کند.

این مسئول ادامه داد: برگزاری نشست مشترک با هئیت‌های ساختمانی، مشارکت در پروژه‌های عمرانی، حضور در اتاق تجارت اربیل و سلمانیه از برنامه‌های این هئیت تجاری است که مجموعه نمایشگاهی کاسپین زنجان تلاش دارد تا هئیت‌های تجاری زنجان نیز به این سفر اعزام شوند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان یادآور شد: نمایشگاه کاسپین زنجان نمایشگاه تخصصی و متولی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف بوده و زمینه توسعه آن در 5 سال آینده فراهم می‌شود.

قندیلی با بیان اینکه احداث هتل تجاری و نمایشگاهی در منطقه شمال غرب یکی از نیازهای اساسی محسوب می‌شود، افزود: رونق نمایشگاه‌ها موجب رونق رفت و آمد و در نتیجه منجر به افزایش فعالیت فرودگاه زنجان می‌شود.

وی از اضافه شدن عناوین نمایشگاهی با توجه به ظرفیت‌های موجود به نمایشگاه کاسپین زنجان خبرداد و گفت: نمایشگاه‌های برق و الکترونیک و کارخانه‌های نوآوری در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر تحولی در استان باید از مسیر نمایشگاه بگذرد که ضروری است همت لازم در استان به وجود آید تا شاهد تحولات خوبی در استان زنجان باشیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برضرورت برگزاری نمایشگاه‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری، بانک، بیمه و بورس در استان تاکید کرد و گفت: برای اطلاع رسانی مطلوب در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها، وب سایت این مجموعه در حال آماده سازی است.

قندیلی از افزایش تبلیغات در زمان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی خبرداد و گفت: در این زمینه با شرکت شهرک‌های صنعتی توافقاتی انجام شده است.

وی مردم استان زنجان را اهل بازدید از نمایشگاه عنوان کرد و گفت: باید به حرکت مردم زنجان جهت دهیم تا به صورت تخصصی در نمایشگاه‌ها حضور یابند.

این مسئول تصریح کرد: در برگزاری نمایشگاه‌ها ملاک ما تعداد بازدیده کننده نیست بلکه ثبت سفارشات بزرگ در نمایشگاه‌های تخصصی، حضور بازدیده کننده هدف و تولید کننده موثر در نمایشگاه از اولویت‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه کاسپین زنجان خبرداد و گفت: باید تمام نیازهای شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ها تامین شود.

منبع

  • sanatii karan