bastkala

  • ۰
  • ۰

بع گزارش خبرنگاران جوان رانندگان در شهر کاتانیا ایتالیا عصر جمعه پس از افزایش سریع قیمت جهانی نفت خام در نتیجه حمله روسیه به اوکراین، برای پر کردن باک خودرو‌های خود صف‌های طولانی تشکیل دادند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد جنگ اوکراین باعث شد رانندگان در خارج از پمپ وکیوم شهر سیسیل صف بکشند. این اتفاق پس از آن رخ داد که آمریکا و متحدانش برای فلج کردن اقتصاد روسیه تحریم‌هایی را علیه این کشور وضع کردند. روسیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت در دنیاست.

مردم ایتالیا که از پیش با هزینه‌های بالای زندگی دست و پنجه نرم می‌کردند، اکنون با آسیب جدی‌تری به معیشت خود مواجه هستند، زیرا درگیری‌ها در اوکراین باعث افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی شده و این مسئله تهدیدی برای وضع اقتصادی و وکیوم پمپ gardnerdenver شکننده آن‌ها است.

افزایش قیمت نفت خام در بازار‌های جهانی منجر به بزرگ‌ترین جهش هفتگی قیمت بنزین در برخی از جایگاه‌های سوخت ایتالیا شده و در برخی موارد قیمت‌ها را به بیش از ۲/۶۱ یورو برای هر لیتر گازوئیل رسانده است.

بیمی که اکنون وجود دارد این است که این مسئله‏ باعث افزایش بیش از پیش هزینه‌های مصرف کنندگان، به ویژه خانوار‌های کم درآمدی شود که در طول قرنطینه‌های مربوط به همه‌گیری کرونا وضعیت معیشتی خوبی نداشته‌اند.

«گروه انرژی انی ایتالیا» روز چهارشنبه خرید نفت از روسیه را در پی حمله این کشور به اوکراین به حالت تعلیق درآورد. به علاوه این شرکت تحولات مربوط به خرید گاز را از نزدیک رصد می‌کند.

تحریم‌های غرب علیه روسیه پس از حمله این کشور به اوکراین، دسترسی مسکو به تجارت بین‌المللی و بازار‌های مالی را قطع کرده است. تا این هفته‏، صادرات انرژی روسیه از تحریم‌ها مستثنا بود.

  • ۰۰/۱۲/۲۶
  • sanatii karan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی